Tällaiset jouluiset pakettikortit valmistuivat tänä iltana. Sain tämän ihanan leimasimen Say 6 ringin sayltani Piialta ja jo silloin päätin, että käytän sitä pakettikorteissa. Ovaalin reunat leimasin Grunge Collectionin leimasimella käyttäen Distress Inkin Fayed Burlap väriä. Heti leimaamisen jälkeen otin talouspaperia ja hinkkasin sillä juuri leimattua kohtaa levittäen väriä keskelle. Kukat leikkasin retrokukka lävistimellä.

These packetscards I made this evening. I got this lovely House Mouse stamp for a present from my secret crafting friend Piia who isn't so secret anymore. I stamped the edges with Distress Ink Fayed Burlap. After stamping with the Distress ink I took some paper and applied it to the center. The colour spread all over the background just as I wanted.

019 by you.

022