Sain tänään viimeisen lähetyksen Sayltani, joka paljastui Piiaksi. Kiitos aivan mahtavista lähetyksistä, olen ollut aina onnesta ymmyrkäisenä kun olen avannut lähetyksiäsi. Tässä viimeisessä lähetyksessä oli myös niin ihania tarvikkeita ja karkkia myöskin. Joista tarvikkeet löytävät varmasti paikkansa askarteluissani ja karkit olen jo pitkälti syönyt ;) Erityisen iloinen olen lähettämistäsi leimakuvista, koska olet onnistunut lähettämään joka kerta sellaisia leimakuvia mitä minulla ei ole ennestään, ne ovat myöskin olleet niin hyvin leimattuja. Värimaailma on myös ollut lähetyksissäsi täydellinen. En arvannut henkilöllisyyttäsi oikein eikä mielessäni edes käynyt, että se olisit ollut sinä.

Kautta linjan olen ihaillut Piian tekemiä kortteja, ihanan kauniita ja seesteisen oloisia värimaailmaltaan.

I got my last mail from my secret crafting friend who isn't anymore so secret. My secret crafting friend was Piia who sent me such a treasures. I love all of them.

012 by you.

011 by you.

015 by you.