Sain Sarilta tällaisen blogitunnustuspalkinnon. Kiitos Sari!

rgb

 

Tuntuupa kivalta, että Sari pitää blogistani niin paljon, että haluaa antaa blogilleni tällaisen tunnustuksen. Olen askarrellut lähes viisitoista vuotta ja nykyään se tuntuu olevan oikea henkireikä tasapainoitellessani työn ja vapaa-ajan välillä. Olen aina innostunut kokeilemaan uusia juttuja askartelun sarallla ja voinpa sanoa, että ei ole montaa kädentaidon lajia jota en olisi kokeillut. Ennen kuin aloin pitämään tätä blogia kuulin muutaman ystäväni sanovan, ettei minun tulisi pitää "vakan alla" askartelujani. Seurasin pitkään useampaa askartelublogia ja suurimpia innoittajiani tämän blogin aloittamiseen olivat Maiju ja Hanna-Kaisa joiden blogeja luin ahkerasti. Minua ovat kannustaneet blogin pitämisessä niin monet kannustavat kommentit, mitkä ovat saaneet monesti harmaankin päivän vaihtumaan auringonpaisteeksi.

Kiitos kaikille blogissani käyneille ja kommentoineille!

Haluan antaa tämän palkinnon myös eteenpäin, muutamille blogin pitäjille jotka innoittavat minua jatkuvasti kohti uusia tuulia.Nämä blogit rokkaavat :)

Maiju/korttigalleria

Iippa/Iipan kotkotukset

Millam/Possun omat sivut

Vikke/Askarteluvuori