Juuri tuossa mietin miten mun korteista ja skräpeistä näkyy tällä hetkellä retrotyyli. Taitaa olla jonkinlainen retrokausi menossa. Retroilu jakaa mielipiteitä aika paljon, koska monet pitävät siitä paljon ja toiset inhoavat sitä. Olen päättänyt kokeilla vähän erityylejä ja uusia värejä myös korteissani, joten niitä näkyy nyt sitten täälläkin. Tämän DT kortin tein Landstokens Scrappyhappyn Bubbe finherre leimasimella. Korttipohjana käytin Bazzill Earthtones paketin kartonkia. Mietin edelleen pienen talotarran lisäämistä oikeaan alakulmaan, mutten ole sitä vielä tehnyt. Hassua, ettei se ole siinä, koska koko kortin värimaailma pohjautuu siihen tarran.

I just realized that retro style shows in my cards and scrapbooking pages a lot. I think I'm having somekind of retroperiod going on. I have decided to try out some new colours and styles in my cards so it shows offcourse in here too. This DT card I made with Landstokens Scrappyhappy Bubbe finherre stamp. I used Bazzills paper. I'm still wondering about adding a house sticker in the right bottomcorner because I based all the colours in this card from on the sticker. It's funny that it isn't there but I don't know maybe I add it or not. Funny problem...

DT card 10

DT card 10