Vaihdoin jokin aikaa sitten kortin Vintagestamperin kanssa ja sain häneltä upean kortin. Kannattaa käydä katselemassa hänen korttejaan, ne ovat toinen toistaan upeampia ja niissä näkyy loistavaa leimasinten käyttöä.

I traded a while ago ATC with Vintagestamper and I got this fabulous card from her

Dreamer

007-5.jpg picture by Maissi2007

Thanks a lot Nancy!

Itse lähetin hänelle/ I sent this to her 

Dear penpal

Dear penpal...

Sain myöskin Amerikasta postia Paul'ilta, nämä kauniit kortit matkasivat minulle

I got mail from Paul also, these beauties came with the mail

The Edmund Fitzgerald

009-4.jpg picture by Maissi2007

Summer things

011-3.jpg picture by Maissi2007

Lighthouse

014-1.jpg picture by Maissi2007

Thanks Paul!

Lähetin Paul'ille nämä kolme korttia/These cards I sent to Paul

Nesting

Nesting

Star golfer

Star golfer

Summer memories

Summer memories