Kiitos kaikista mukavista ja kannustavista kommenteista. Oli ilo olla esittelemässä skräppäystä vähän laajemmallekin yleisölle. On aina mukavaa jos joku innostuu uuden harrastuksen parissa, koska itselleni skräppäyksestä on ollut paljon iloa. Olen tässä viime päivinä tehnyt lapsuuden albumiini monta sivua joita en ole vielä esitellyt täällä blogissa. Tässä siis niitä:

My childhood album continues. It has been such a pleasure to make this album. The first page about me is taken from me when I was two. This page is about relatives and what they ment to me. There is another page where are lots of my relatives but I don't want put it here.

Kaksivuotis sivuun liittyy myös toinen sukukuva, mutten halua sitä tähän laittaa.

Childhood album from me

Kolmivuotis sivu

Three year page. This page is about friends. I wanted to put there a headline Cute as a button but I decided to make it in finnish so the headline says Three little friends.

Childhood album from me

Childhood album from me

Childhood album from me

Kuusivuotissivu on vielä kesken.

Paperit ovat tuttuun tapaan Basic Greyn Recess paperikosta, nauha ja paperikko Paperikierteestä. Grungeboard numerot Heinikasta.