Christmas House

Niin se vaan jouluaattokin koitti... Avasin Oliverian kalenterista viimeisen luukun ja... Olin aivan ihmeissäni. Miten Oliveria on voinut muistaa minua näin ihanasti. Viimeinen luukku oli tehty selkeästi ajatuksella ja miettien mistä minä pitäisin. Samaa voi tietysti sanoa kaikista Oliverian lähettämistä luukuista. Luukun lahjat olivat vielä niin ihanasti paketoitu. Sydämeni sykähti onnesta ja täytyy sanoa, että tämä oli odotetuin joululahjani ja täytti kaikki odotukseni. Lapaset sopivat käteeni kuin ne olisivat minulle tehdyt :) Lapaset ovat minulle erityisen tärkeät jo siksikin, etten itse osaa kutoa mitään. Nuo nauhat ovat niin ihania ja juuri oikean värisiä. Jalkakylpyä ajattelin kokeilla joulusaunassa. Kiitos Oliveria tästä ihanasta joulun odotuksesta kalenterisi parissa!

063.jpg picture by Maissi2007

Rasiasta löytyivät nämä:

064.jpg picture by Maissi2007

Ihanaa ihanampi mazebook näytti sisältä tällaiselta:

Kansi

 IMG_0004-1.jpg picture by Maissi2007

IMG_0001-2.jpg picture by Maissi2007

IMG_0002.jpg picture by Maissi2007

Viimeisellä aukeamalla oli nimikoitu leimasin!!! Olen peittänyt siitä sukunimen ja osoitteen.

mazebook.jpg picture by Maissi2007

Takakansi

IMG_0005.jpg picture by Maissi2007

So came the 24th day and the last door opened in our christmascalendar with Oliveria. I opened the door and I wonder if anyone could gave anything so sweet to me. The presents were also so nicely packed that I have to wonder if such nice people excist. I like the things inside so much. 

Omasta kalenteristani Oliveria löysi / In my calendar the last door holded inside these

004-14.jpg picture by Maissi2007

Leikkasin Spellbinderin stanssilla eri muotoisia ja- kokoisia neliöitä ja ympyröitä.

006-19.jpg picture by Maissi2007

Tarkoituksenani oli antaa ihan eri omatekoinen lahja, mutta onnistuin särkemään Oliverian lahjan juuri ennen sen lähetystä. Tämän lähetin varsinaisen lahjan sijaan.

026-3.jpg picture by Maissi2007