Sain Miijalta ja Jehkottarelta tällaisen tunnustuksen, kiitos tästä! On ihanaa vastaanottaa tällaisia tunnustuksia, koska ne tuovat hyvän mielen pitkäksi aikaa blogin pitämisestä.

Itselläni on suosikkiblogeja vaikka kuinka monta ja on vaikea valita niistä muutamaa.

Haluan jakaa tämän tunnustuksen eteenpäin seuraaville:

Jehkotar, olen todella iloinen korttihaasteblogisi perustamisesta. Blogisi on antanut minulle mahdollisuuden kehittyä ja saada lisää ideoita kortin tekoon. Joka viikkoinen ilo on uuteen haasteeseen tarttuminen. Myös toista blogiasi on ollut ilo seurata, kauniita korttejasi, kertomuksiasi elämän saralta ja ostoksiasi.

Miijja, olen aina ihaillut taitoasi tehdä iloisia, pirteitä ja hienoja kortteja. Niistä olen saanut monta kertoja ideoita omiin kortteihini. Leimakuvien väritystaitosi on myös ihailtavaa.

Calle, pidän kovasti tyylistäsi tehdä kortteja. Niissä on jotain sellaista tunnelmaa, jota haluaisin omiinkin kortteihini. Lisäksi pidän kovasti siitä, että olet ajan hermolla askartelutarvikkeissa ja halustasi kehittyä askartelijana. Olen saanut niin monta kertaa blogisi kautta (niin uuden kuin vanhankin) virikkeitä ja uusia linkkejä, joista olen aina niin iloinen.

Aija, korttisi ovat kuin taideteoksia ja aina löydän niistä jotain uutta. Monesti istun hieman pidempään blogisi äärellä ja ihailen korttejasi. Onnistut löytämään hyvin leimasimen tunnelman ja luomaan siihen sopivan ympäristön.

Oliveria, olet löytänyt oman upean tyylisi kortin teossa ja on helppo löytää korttisi muiden joukosta, koska se näkyy niin hyvin. Pidän korteistasi paljon.