Olin varmaankin vuosi sitten Lahja- ja askartelupuoti Presentossa taulukorttikurssilla ja ostin kurssista innostuneena useita raameja tauluihin. Nyt sain tehtyä nämä raamit korttitauluiksi. Kortin takana on koukku, josta taulun voi halutessaan ripustaa seinälleen. Taulu on koottu neliönmalliselle korttipohjalle ja kortin keskellä 3d kuva. Kiva idea pieneksi muistamiseksi postin kautta.

Violetin taulukortin raamit on maalattu tavallisella askartelumaalilla, jonka jälkeen olen tuputtanut pientä vaahtomuovin palasta apuna käyttäen reunoihin hieman tummempaa violettia maalia.

Taulukortti 1

Vaalean vihreät raamit olen myös maalannut askartelumaalilla, jonka jälkeen olen sormella sivellyt päälle aavistuksen kiiltoliimaa. Tällä tavalla olen saanut raamit kimaltelemaan.

Taulukortti 2

Kortti sivusta

Taulukortti sivusta